دوشنبه ۲۹ خرداد ۰۲

حرفه ای ترین نکات برای استایل تابستانی مردانه جذاب و خنک

وقتی به اوج گرمای تابستان می رسیم، با مشکلات جدیدی در سبک خود مواجه می شویم. عرق کردن و بوییدن لباس و کفش، چالش پوشیدن یا نپوشیدن جوراب با کفش و انتخاب لباس هایی که شما را خنک تر از همیشه نگه می دارد. این توصیه حرفه ای در مورد لباس پوشیدن و استایل تابستانی مردانه شما را از گرما و مشکلات فصل تابستان نجات می دهد.

انواع پارچه ضد تعریق و خنک برای تابستان

با انتخاب پارچه های تابستانی خنک می توانید از احساس گرما، تعریق و بوی لباس تا حد زیادی جلوگیری کنید.

1. کتانی

این پارچه قابلیت تنفس خوبی دارد و بسیار سبک است. در عین حال این نوع پارچه به راحتی روی بدنه قرار می گیرد و به بدنه نمی چسبد که با ورود هوا احساس خنکی بیشتری به شما دست می دهد. پارچه کتان معمولاً به سرعت چروک می‌شود، اما این چروک‌ها بخشی از سبک این پارچه هستند.

2. کتانی

لباس های ورزشی اساساً برای خنک نگه داشتن بدن، جلوگیری از خیس شدن و تعریق بدن، خشک و کشدار ماندن طراحی شده اند. این ویژگی‌ها مختص پارچه‌هایی است که در دوخت لباس‌های ورزشی استفاده می‌شود، اما پارچه کتان ویژگی‌های مشابهی برای استایل روزمره دارد.

3. ریون

این نوع پارچه از الیاف مصنوعی تهیه می شود، البته به دلیل سبکی، راحتی و خنکی آن می توان از آن در سبک تابستانی استفاده کرد. البته توجه داشته باشید که پارچه ابریشم مصنوعی برای هوای گرم و خشک مناسب است

تکنیک هایی برای خنک تر جلوه دادن تابستان مردان

با چند تکنیک کوچک و ظریف می‌توانید ظاهر تابستانی مردانه را بهبود ببخشید، این تکنیک‌ها هم شما را زیباتر نشان می‌دهند و هم به شما کمک می‌کنند از گرما دور بمانید. شما می توانید از این تکنیک ها به خصوص در سبک های روزمره استفاده کنید.

1. روش صحیح بالا زدن آستین پیراهن مردانه

روش اول: دکمه سرآستین پیراهن را باز کنید و سر آستین را به سمت بالا تا کنید. یک بار دیگر آن را مخلوط کنید تا قسمت بالای آستین پوشانده شود.

روش دوم: دکمه کاف را باز کنید. انتهای آستین را تا کرده و تا آرنج بالا بیاورید. اکنون قسمت پایین آستین را تا کنید تا سرآستین را بپوشاند.

روش سوم: دکمه کاف را باز کرده و دقیقاً به اندازه خود کاف تا کنید. تا زدن را ادامه دهید تا به اندازه دلخواه آستین برسید.

2. روش صحیح بلند کردن پایین شلوار جین یا کتان

روش اول: برای داشتن ظاهری بسیار روزمره و غیررسمی برای آقایان، کافی است ته شلوار کتان خود را به اندازه حدود 2.5 سانتی متر تا بزنید. در این صورت، پایین شلوار باید دقیقا به بالای کفش شما برخورد کند. اگر نه، احتمالاً شلوار شما برای این کار خیلی بلند است.

روش دوم:اگر می خواهید ته شلوار را دوبار تا کنید، بهتر است تا اولی را کوچک و به اندازه لبه شلوار و تای بعدی را بزرگتر کنید. در این حالت، قسمت پایین شلوار باید دقیقاً با قسمت بالای مچ پا مطابقت داشته باشد.

آیا در لباس تابستانی مردانه جوراب بپوشیم یا نه؟

در تیپ تابستانی، به خصوص زمانی که پایین شلوار را با تا کردن کوتاه می کنید، پوشیدن یا نپوشیدن جوراب به یک انتخاب حیاتی تبدیل می شود. در انتخاب کفش و جوراب برای استایل تابستانی باید بسیار دقت کنید.

این که جوراب بپوشید یا نه یک انتخاب شخصی است، اما نکات زیر به شما در این انتخاب کمک می کند.

پوشیدن جوراب به سبک تابستانی مردانه

کالاها

  1. جوراب‌های نخی پاها را خشک نگه می‌دارند و در کفش احساس راحتی بیشتری می‌کنند.
  2. اگر از جوراب های رنگی و طرح دار استفاده می کنید، خود جوراب ها می توانند بخشی خاص از استایل شما شوند.
  3. شما چندین گزینه برای انتخاب مدل جوراب دارید. از جوراب یا کفی مردانه گرفته تا ساق شلواری. بنابراین می توانید بهترین جوراب ها را با توجه به نوع خود انتخاب کنید.
  4. جوراب‌های ضخیم یا پارچه‌های نامناسب می‌توانند باعث تعریق پاهای شما بخصوص در هوای بسیار گرم شوند.
  5. اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، جوراب ها می توانند بر کل ظاهر شما تأثیر بگذارند.

لباس تابستانی مردانه بدون جوراب

کالاها

  1. بعضی از سبک ها اساساً برای پوشیدن بدون جوراب ساخته شده اند. مانند کفش های کالج مردانه یا کفش های تخت گاه به گاه.
  2. برای برخی از سبک‌های راحت، مانند استایل ساحلی و مهمانی‌های غیررسمی، نپوشیدن جوراب در زمان شما برای انتخاب مدل مناسب صرفه‌جویی می‌کند و البته راحت‌تر است.
  3. پوشیدن کفش بدون جوراب باعث می شود که داخل کفش تا حد زیادی بو شود. حتی ممکن است بعد از یک بار پوشیدن آن روی پاها و داخل کفش شما بو بدهد.
  4. مالیدن کف پا به کف کفش همزمان با تعریق، احتمال ایجاد تاول را افزایش می دهد.
  5.  
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.