دوشنبه ۲۹ خرداد ۰۲

قوانین انتخاب لباس مجلسی + 5 نکته مهم برای ست کردن لباس

در مهمانی چه بپوشم؟ این احتمالاً اولین سؤالی است که قبل از رفتن به هر مهمانی از خود می‌پرسید. انتخاب لباس برای مهمانی های رسمی، خانوادگی، مختلط و ... همیشه کار ساده ای نیست. انتخاب لباس مجلسی غیررسمی اما شیک برای مهمانی شب، لباس مجلسی دخترانه اسپرت برای تولد یا لباس مجلسی بلند و پوشیده ایرانی برای عروسی مختلط، نیازمند دانستن نکات ریز اما مهمی است که در این مقاله به آن می پردازیم.

از یک گردهمایی دوستانه گرفته تا یک مهمانی رسمی یا عروسی؛ برای هر مناسبتی به مجموعه متفاوتی از لباس مجلسی نیاز دارید. در اینجا یاد می گیریم که چگونه بهترین لباس مجلسی را با توجه به موقعیت انتخاب کنیم و چگونه لباس ها را با هم ست کنیم.

"سبک

لباس مهمانی معمولی برای مجالس دوستانه و غیررسمی

چی بپوشم؟

ترکیب شلوار جین و تی شرت،یک انتخاب راحت و همیشگی برای یک مهمانی دوستانه و کاملا غیر رسمی است. بعد از آن، می‌توانید به سراغ پیراهن‌های کوتاه نخی و دامن‌های رنگارنگ یا دخترانه اسپرت بروید.

در اینجا می توانید رنگ ها را انتخاب کنید، از رنگ های طبیعی و ساده گرفته تا رنگ های جذاب و تند.

به خصوص اگر برای یک مهمانی تابستانی باشد، بهترین گزینه انتخاب لباس های خنک و نخی است. لباس هایی که می توانید برای مدت طولانی با آن احساس راحتی کنید.

برای انتخاب لباس به سریال خارجی مورد علاقه خود توجه کنید. شما می توانید دقیقاً همان طور که باید لباس بپوشید. یک انتخاب راحت روزمره که نه خیلی رسمی و دست و پا گیر و نه خیلی آشفته و نامنظم است.

"لباس< /p>

چه لباسی را نباید بپوشم؟

هر چیزی که پاره یا لک شده است: به خاطر داشته باشید که اگرچه می‌خواهید لباس راحتی و غیر رسمی برای این نوع مهمانی بپوشید، لباس‌هایتان باید تمیز و مرتب باشند.

لباس های ناخوشایند و حجیم: این قانون برای همه سبک های لباس مجلسی زنانه یا مردانه اعمال می شود. هرگز نباید لباسی را برای مهمانی انتخاب کنید که در آن خجالت بکشید و احساس راحتی نکنید. اما به خصوص در مورد این نوع مهمانی که ممکن است طولانی تر باشد و شما با دوستان خود هستید، انتخاب لباسی که به شما آزادی حرکت بدهد و در آن احساس راحتی بیشتری داشته باشید، گزینه بهتری است.

در کدام مهمانی ها باید این نوع لباس را بپوشم

  •  
  • مهمانی دوستانه و معمولی
  • مهمانی شام خانوادگی غیررسمی
  • مهمانی های غیررسمی در طول سفر

"لباس

لباس مهمانی شیک برای مجالس نیمه رسمی

چی بپوشم؟

پیراهن کوتاه غیررسمی یا پیراهن‌های دکمه‌دار زنانه که شما را مرتب و خاص جلوه می‌دهند، در عین حال راحت و روزمره هستند.

بلوز یا بلوز زنانه می تواند انتخاب بعدی باشد که یک ست زنانه کلاسیک برای هر مهمانی به حساب می آید. در روزهای سرد سال، می توانید این استایل را بامانتو زنانه ست کنید.

شلوارهای جین تیره برای زنانمعمولاً ظاهر رسمی تری نسبت به شلوار جین آبی دارند. به طور کلی این مدل شلوار جین زنانه می تواند ظاهری رسمی و آراسته به هر ست لباس زنانه بدهد. علاوه بر این، رنگ مشکی بدن شما را زیباتر و کشیده تر نشان می دهد.

تاپ لباس زنانه انتخاب بعدی است. فقط توجه داشته باشید که اگرچه این تاپ نباید روزمره و غیررسمی باشد، اما نباید خیلی رسمی و پر زرق و برق باشد. این تاپ ها به خوبی با شلوار جین، شلوار کتان یا پارچه ای و دامن ست می شوند.

سارمی هااین روزها جزو پرطرفدارترین ترندهای زنانه هستند. این لباس های یک تکه راحت هم مد روز هستند و هم شیک تر از یک استایل روزمره معمولی به نظر می رسند. علاوه بر این، ساری های مجلسی و رسمی معمولاً قد شما را بلندتر و کشیده تر نشان می دهند.

"لباس

چه لباسی را نباید بپوشم؟

کفش: اگرچه پوشیدن کفش‌های کتانی برای استایل غیررسمی کاملاً قابل قبول است، اما بهتر است در اینجا کفش‌های کتانی نپوشید. مخصوصا لباس زیر اسپرت. البته اگر یک کفش کتانی زنانه تمیز و مرتب دارید، شاید این می تواند انتخاب خوبی باشد.

شورت: در این شرایط، شورت برای استایل مهمانی شما چندان قابل قبول نیست.

در کدام مهمانی ها باید این نوع لباس را بپوشم

  •  
  • گردهمایی های دوستانه که به مناسبت خاصی برگزار می شوند.
  • میهمانی های دوستانه که در یک گروه جدید هستید.

"سبک

لباس مهمانی نیمه رسمی برای جلسات کاری

چی بپوشم؟

این مدل از خوابگاه با همکاران که خوابگاه های رسمی تری هستند، نیاز به سبکی مرتب و حرفه ای تر دارند.

برای این شرایط، یککت و شلوار یا کت و دامن ساده زنانه مناسب است. سعی کنید از سبک های ساده با رنگ های طبیعی مانند خاکی، سرمه ای، مشکی، طوسی یا سرمه ای استفاده کنید. زیر مانتو بهتر استتاپ یقه گرد ساده یا زنانه با رنگ های کرم یا سفید بپوشید.

"پوشیدن < /p>

چه لباسی را نباید بپوشم؟

کتانی: به طور طبیعی، کتانی برای این سبک مهم نیست. هیچ کفش کتانی زنانه ای برای این سبک مناسب نیست.

شلوار جین: اگرچه شلوار جین کاربردی ترین انتخاب برای استایل های مختلف است، اما برای استایلی که کاملا روزمره نیست، هرگز سراغ هیچ مدل شلوار جینی نروید.

"لباس

لباس مهمانی برای مهمانی های نیمه رسمی

چی بپوشم؟

این نوع مهمانی‌ها معمولاً شامل نامزدی، جشن‌های عروسی یا برخی رویدادهای تجاری می‌شوند.

پیراهن های مهمانی اولین گزینه در این شرایط است. البته به غیر از نخ نخی یا هر نوع پارچه دیگری که از رسمی بودن لباس می کاهد رابطه جنسی داشته باشند. این پیراهن‌ها در واقع کمی رسمی‌تر از پیراهن‌های تابستانی زنانه هستند که کاملاً روزمره هستند، اما رسمیت کمتری نسبت به پیراهن‌های عروسی دارند.

معمولاً اندازه این لباس‌ها دور زانو است. لباسی که کوتاهتر از این باشد خیلی غیر رسمی است و لباسی که بلندتر باشد، مثلاً تا نوک پا، برای این نوع مهمانی خیلی رسمی است.

مدل های دوتایی شیک و مرتب نیز انتخاب بعدی شماست، مانند ترکیبشلوار پارچه ای زنانه با تاپ و بلوز یا دامن میدی خط الف .

بهترین کفش برای این استایلکفش پاشنه بلند شیک با مدلپمپ است. همچنین می‌توانید کفش‌های تخت زنانه را انتخاب کنید.

"لباس< /p>

چه لباسی را نباید بپوشم؟

هر لباس تنگ یا خیلی کوتاه: لباس‌های تنگ یا خیلی کوتاه انتخاب خوبی برای این نوع مهمانی نیستند.

شلوار جین: طبیعتاً از این به بعد نباید به سراغ شلوار جین بروید زیرا استایل ها رسمی تر و رسمی تر می شوند.

لباس های نخی: توجه داشته باشید که لباس های نخی به دلیل ظاهر روزمره و راحت برای این مدل ها مناسب نیستند.

"نکته

لباس مهمانی برای مهمانی های رسمی

چی بپوشم؟

مجمع کاملا رسمی معمولاً به معنای مهمانی های عروسی است. برای انتخاب لباس عروسی مناسب شما باید بیشتر از طرف های دیگر مراقب باشید.

پیراهن لباس زنانه بهترین انتخاب برای این نوع مهمانی هاست. سعی کنید پیراهنی شیک و خوش فرم انتخاب کنید که فرم اندام شما را زیباتر نشان دهد. استایل خود را با لوازم جانبی و زیور آلات تکمیل کنید.

این استایل را با کفش های پاشنه بلند یا صندل های پاشنه بلند تکمیل کنید.

لباس مهمانی بلند یا زیر زانو انتخاب مناسب تری برای این نوع مهمانی است.

"لباس

5 روش برای شیک تر کردن لباس مجلسی

استفاده از شلوار جین: استفاده از شلوار جین به خصوص برای استایل های رسمی تر، به شما کمک می کند تا در لباس های خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید و البته لباس ها حالت بهتری روی اندام شما خواهند داشت. برای پیراهن مجلسی یا هر لباس دیگری که فرم بدن شما را به خوبی نشان می دهد، بهتر است به سراغ یک جین با سایز مناسب بروید.

اتو و نگهداری لباس: برای اینکه لباس شما دوام بیشتری داشته باشد باید به تمیزی آن توجه کامل داشته باشید. اگر لباس های شما لک شده است، در اسرع وقت آن ها را بردارید. بعد از اینکه لباس مناسب برای مهمانی را پیدا کردید، حتما آن را به خوبی آماده کنید تا کاملا اتو شده و مرتب باشد.

لوازم جانبی و جواهرات:استفاده شما از جواهرات در لباس باید دقیق و مناسب باشد. استفاده از تعداد زیادی گردنبند، حلقه و گوشواره به طور همزمان، استایل شما را بهبود نمی بخشد و برعکس، ممکن است شما را نامرتب نشان دهد.

موهای زیبا: همانقدر که انتخاب لباس برای مهمانی مهم است، داشتن ظاهری آراسته نیز می تواند بر زیبایی شما تاثیر بگذارد. قبل از مهمانی مراقب موهای خود باشید، در صورت لزوم برای رنگ کردن یا کوتاه کردن موهای خود به آرایشگاه مراجعه کنید. البته لزوماً لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید، فقط کافی است موهایتان تمیز و سشوار باشد.

ناخن‌های مرتب: قبل از رفتن به مهمانی، مانیکور کنید یا ناخن‌هایتان را مرتب کنید. لاک ناخن نامرتب یا ناخن های نامنظم می تواند زیبایی ظاهر و لباس شما را از بین ببرد. فراموش نکنید که این جزئیات به اندازه آرایش و لباس شما مهم هستند

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.