شنبه ۲۷ خرداد ۰۲

نقد سبک پارسا پیروزفر; افزایش جذابیت حتی در پنجاه

برخی او را خوش تیپ ترین مرد سینمای ایران می دانند. هنرمندی بی کران و ارزشمند با چهره و استایلی چشم نواز که جذابیتش سن و سال نمی شناسد و حتی در آستانه پنجاه سالگی همچنان خوش تیپ و جذاب است. او در ایران طرفداران زیادی دارد، از نسل خودش تا نسل جدید، خیلی ها این هنرمند جذاب سینمای ایران را می ستایند. اما علاوه بر توانایی های بازیگری، چه ویژگی هایی در چهره و استایل پارسا پیروزفر او را به یکی از جذاب ترین سلبریتی های میانسال سینما تبدیل کرده است؟ در این مطلب به ویژگی های چهره و استایل پارسا پیروفر می پردازیم; با ما در مجله دیجی استایل همراه باشید.

بیوگرافی و سابقه هنری پارسا پیروزفر

"بیوگرافی

پارسا پیروزفر در شهریور 1351 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است و در سال ۱۳۷۴ در هنرستان هنرهای نمایشی استاد سااریقیان در رشته بازیگری تحصیل کرده است.

پیروزفر در اواسط دهه هفتاد با فیلم های پری مهرجویی و ضیافت مسعود کیمیایی شناخته شد اما اوج محبوبیت و شهرت پیروزفر با سریال پناه تو می رسد. سریالی که در اواخر دهه هفتاد از رادیو و تلویزیون پخش شد و جالب است بدانید به گفته لعیا زنگنه یکی دیگر از بازیگران این سریال، بسیاری از قسمت های حضور پیروزفر در این سریال تنها به خاطر چهره زیبا و جذابش حذف شده است. !

پیروزفر در طول دوران حرفه ای خود همیشه گزینشی بوده و کمتر او را در کارهای ضعیف دیده ایم. او را می توان یکی از سوپراستارهای جذاب سینما و تئاتر ایران به شمار آورد که علاوه بر چهره زیبا و جذاب، استعداد منحصر به فردش در ایفای نقش های مختلف باعث شده تا طرفداران زیادی تنها به دلیل حضور در یک فیلم، سریال، این آثار را دنبال کنند. و تئاتر p>

از معروف ترین و پرطرفدارترین اجراهای پیروزفر می توان به سریال درچش باد، فیلم های نقاب، اینجا بدون من، اسب حیوان نجیبی است، مهمان مامان و تئاتر ماتریوشکا اشاره کرد. در ماه های اخیر سریال یاقی با بازی پارسا پیروفر از شبکه خانگی پخش شد و او بار دیگر به یکی از پرطرفدارترین هنرمندان شبکه های اجتماعی تبدیل شد. سریال مست عشق یکی از آثاری است که طرفداران پیروزفر برای پخش آن روز شماری می کنند. او در این سریال در نقش مولوی ظاهر شده و گریم بسیار جذاب و قابل توجهی دارد.

ویژگی های چهره و تناسب اندام پارسا پیروزفر در طول زمان

"سبک < /p>

میتوانیم پارسا پیروزفر را با آلن دلون مقایسه کنیم هم از نظر تناسب صورت و هم از نظر محبوبیت و سبک پوشش. هنرمند جذاب فرانسوی با چهره ای بسیار کاریزماتیک و متناسب و استایلی کلاسیک و آراسته که جذابیت چهره خود را نه تنها در میانسالی که حتی در سنین بالا نیز حفظ کرده است.

ما افراد مشهور زیادی در دنیا داریم که در جوانی بسیار جذاب و زیبا بودند اما با افزایش سن جذابیت خود را از دست دادند. اگرچه این فرآیند به طور کلی یک فرآیند طبیعی در نظر گرفته می شود. با گذشت زمان و افزایش سن افراد جذابیت و استایل خود را از دست می دهند اما در عوض هنرمندانی در دنیا داریم که با افزایش سن نه تنها جذابیت خود را از دست نداده اند بلکه حتی می توان گفت روز به روز جذابتر شده اند. جرج کلونی و برد پیت را می‌توان از سلبریتی‌هایی دانست که نه تنها با افزایش سن و میانسالی جذابیت خود را از دست داده‌اند، بلکه جذاب‌تر شده‌اند.

"سبک

اما چه ویژگی هایی باعث می شود هنرمندانی مانند پارسا پیروفر با رسیدن به میانسالی همچنان جذاب باشند؟ البته ویژگی های فتوژنیک و متناسب چهره پیروزفر مانند رنگ چشم ها و تناسب اندام های صورت او در جذابیت چهره او در میانسالی بسیار مهم است اما علاوه بر اینها ویژگی های دیگری نیز وجود دارد. از سبک این بازیگر محبوب که او را در میانسالی جذاب کرده است. این ویژگی ها عموماً از جمله مواردی هستند که اگر آنها را رعایت کنید باعث می شود در میانسالی جذاب بمانید.

 

1. تناسب اندام

تناسب اندام در سبک بسیار مهم است و در میانسالی اهمیت بیشتری پیدا می کند. داشتن اندامی متعادل و متناسب حتی در میانسالی هم شما را جذاب می کند و این یکی از ویژگی های پارسا پیروفر در دوران حرفه ای اش است. او همیشه آمادگی جسمانی خود را حفظ کرده است. قد او چندان بلند نیست اما مشخص است که تمرینات ورزشی و بدنسازی به او شانه های پهن و خوش فرم و اندامی متناسب بخشیده است که از ویژگی های استایل اوست.

2. جلوگیری از چاقی یا لاغری صورت

"سبک

چاقی صورت شما را بزرگتر از سن نشان می دهد، به طور کلی پوست صورت با افزایش سن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و چاقی صورت باعث می شود این افتادگی صورت در میانسالی به خصوص در ناحیه ناف بیشتر نمایان شود. و از جذابیت چهره کاسته شود. از طرفی لاغری بیش از حد صورت باعث می شود چین و چروک های پوست بیشتر نمایان شود و از جذابیت چهره در میانسالی کاسته شود. پارسا پیروزفر یکی از سلبریتی هایی است که در این سال ها همیشه صورتش را خوش فرم نگه داشته و صورتش نه لاغر است و نه چاق.

3. دکوراسیون به سبک

حتی اگر ساده لباس می پوشید، سبک ساده شما می تواند شما را جذاب تر کند. این یکی از اصولی است که پارسا پیروزفر در سبک خود به آن پایبند است. در قسمت های بعدی مقاله در مورد ویژگی ها و کد درس های پارسا پیروزفر بیشتر توضیح خواهیم داد.

4. مو و ریش جوگاندامی

"سبک

مو یکی از عوامل حفظ جذابیت چهره و حالت در میانسالی است. زنان معمولا موهای خود را رنگ می کنند، اما رنگ کردن مو برای مردان میانسال ممکن است یکی از اشتباهات آنها در سبک باشد. زیرا در مردان میانسال می توان موهای مجعد را یکی از عوامل جذابیت چهره دانست. پارسا پیروزفر یکی از سلبریتی هایی است که در میانسالی موهای جوغندامی بر جذابیت او افزوده بود و افزودن ریش جوغندامی نیز انتخاب هوشمندانه ای برای او بود.

بررسی استایل شخصی پارسا پیروزفر

او در طول دوران حرفه ای خود کمتر مصاحبه کرده است و می توان او را یکی از پرحاشیه ترین بازیگران سینمای ایران دانست. او در مورد نقش ها و آثاری که بازی می کند بسیار گزینشگر است. احتمالاً می توان گفت پارسا پیروفر روحیه محافظه کاری دارد و دور از حاشیه است و این روحیه در سبک های انتخابی او تأثیرگذار بوده است.

"سبک

در مراسم ها و عکاسی های مختلف معمولا سبک های کلاسیک، کژوال، هوشمند و حتی اسپرت را انتخاب می کند. تا به حال ندیده ایم که او در مجالس یا عکاسی به سراغ شلوارها یا تی شرت های مد روز و وسایل چشم نواز برود و با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که استایل شخصی او بر روی استایل های ساده و در عین حال شیک و معمولی تمرکز دارد.< /p >

او به موارد ورزشی نیز علاقه زیادی دارد. در مراسم های مختلف حتی می توانید او را با وسایلی مانند کلاه ورزشی، هودی، کوله پشتی و کتانی ببینید که نشان از علاقه این بازیگر خوش تیپ به استایل های اسپرت و کژوال دارد.

رنگ های به کار رفته در سبک پارسا پیروزفر

"سبک

او بیشتر از رنگ های خنثی، طیف خاکستری و طیف آبی استفاده می کند که با توجه به رنگ خاص چشم پیروفر یعنی آبی، انتخاب های بسیار هوشمندانه ای هستند. برای آقایان مسن‌تری که چشم‌های روشن در پس‌زمینه آبی و خاکستری دارد، موها و ریش‌های قهوه‌ای رنگ با لباس‌هایی در طیف رنگ‌های سرد مانند آبی یخی، خاکستری و خاکستری معجزه می‌کنند.

ژست های مناسب در عکاسی

"سبک< /p>

یکی از ویژگی های بازیگران حرفه ای توجه به وضعیت بدنی و زبان بدنشان است و پارسا پیروزفر سابقه بسیار درخشانی در دنیای تئاتر دارد. به همین دلیل با اندام خود کاملا راحت است و می تواند ژست های مناسبی در مقابل دوربین ها بگیرد. او دقیقا می داند که از چه زاویه ای به دوربین نگاه کند و چه ژستی بگیرد تا تصاویر درخشانی از او ثبت کند. اگرچه فتوژنیک بودن صورت پیروسفر تأثیر زیادی در جذابیت تصاویر ثبت شده از او دارد.

و در نهایت

پارسا پیروزفر را می‌توان یکی از سرمایه‌های ارزشمند جامعه سینما و تئاتر ایران دانست که علاوه بر ویژگی‌های فتوژنیک چهره، در نحوه لباس پوشیدن و انتخاب رنگ‌ها نیز هوشمندانه عمل می‌کند. بررسی استایل این بازیگر مطرح سینما نشان می دهد که مراقبت از پوست و تناسب اندام در کنار دقت و سلیقه در چیدمان استایل به این معناست که افزایش سن نمی تواند از جذابیت شما بکاهد. این اصول را به خاطر بسپارید تا حتی در میانسالی مانند پارسا پیروزفر جذاب و شیک بمانید

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.