دوشنبه ۲۹ خرداد ۰۲

چرم خارجی و یک حرااجی عالیی

چرم مشهد بیش از بیست سال است که محصولات چرمی زیبا، شیک و باکیفیت تولید می کند و این روزها همین محصولات را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل با 15 درصد تخفیف به فروش می رساند. محصولات حراج بزرگترین تولید کننده محصولات چرمی ایران را با تعداد محدود از دست ندهید.

 

چرم مشهد و مدلهای خاص

با شنیدن نام محصولات چرمی اغلب مدل های ساده و کلاسیک به ذهن خطور می کند، اما چرم مشهد توانسته است محصولات چرمی زیبا را با طراحی مدرن به بازار بیاورید. محصولاتی که برای هر رده سنی مناسب هستند و بیشترین سلیقه ها را برآورده می کنند.

"خرید

برای فصل بعد خرید کنید

طبیعی است که هزینه ای که باید برای یک محصول زمستانی پرداخت شود در همان فصل بیشتر از سایر فصول سال است. بنابراین پیشنهاد ما این است که شروع کنید و از این تخفیف به نفع خود استفاده کنید. محصولات زمستانی چرم مشهد مانند کت چرم مردانه و زنانه با پانزده درصد تخفیف در اختیار مشتریان این برند قرار می گیرد.

"خرید

"مشاهده

مشاهده محصولات چرم زنانه مشهد

خرید اینترنتی کیف پول چرمی

اگر دوست دارید کیف پولی زیبایی داشته باشید که عمر طولانی داشته باشد و در اثر استفاده زیاد آسیبی نبیند می توانید نگاهی به مدل های چرم مشهد بیندازید. کیف پول های مردانه این برند در دو نوع کیف پول و جیبی طراحی شده است و می توان آن را هدیه خوبی برای آقایان دانست. کیف پول زنانه چرم مشهد نیز دارای رنگ های زیبا و مدل های ظریفی است که آنها را به هدیه ای مناسب برای خانم های خواستگار تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک کت چرم مردانه انتخاب کنیم؟< /a>

"خرید

مکان خوبی برای لوازم آرایشی

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید با قیمت مناسب تهیه کنید کیف آرایش چرمی است که در رنگ های متنوع در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل موجود است. استفاده از این کیف ها به خصوص در مهمانی های رسمی بسیار مناسب است و حس خوبی به شما می دهد.

"کیف

"مشاهده

مشاهده محصولات مردانه چرم مشهد

انواع کیف دوش زیبا

کیف شما نشان دهنده سلیقه شماست. پس به سراغ مدل هایی بروید که در طراحی خود اصالت دارند. انواع کیف دوشی زنانه و مردانه چرم مشهد در سایزهای مختلف برای سلیقه ها و موقعیت های مختلف طراحی شده است. در حراج 15% این برند نگاهی به محصولات چرم مشهد بیندازید و گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

"خرید

خرید ژاکت چرمی

چند مدل پالتو و کت چرم زنانه و مردانه محدود اما زیبا در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل موجود است که قیمت های مناسبی پیدا کرده است. این مدل های چرمی به شما کمک می کند استایل خود را بسازید و شیک تر از همیشه به نظر برسید. علاوه بر این باید بدانید که لباس های چرمی همیشه در بازار هستند و به دلیل ماندگاری بالایی که دارند، مهمان کمد شما خواهند بود. الیاف چرم همچنین از تعریق شما جلوگیری می کند و دمای بدن شما را با دمای محیط تنظیم می کند.

"خرید

چرم سبک شماست

محصولات چرمی اصالت خاصی دارند. کافی است یک محصول چرم طبیعی در دست داشته باشید تا استایل شما رسمی تر و تاثیرگذارتر شود. به عنوان مثال یک جفت کفش چرمی مردانه در کمد هر مردی ضروری است و هر خانمی برای تکمیل استایل خود در مهمانی های مهم باید یک کیف دستی چرمی شیک داشته باشد. محصولات چرمی به دلیل طبیعت طبیعی خود مشکل حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کنند و با توجه به نوع بافتی که دارند بادوام هستند البته به شرطی که به خوبی از آنها مراقبت کنید، آنها را در جای مرطوب قرار ندهید و گاهی اوقات آنها را براق کنید. با موم مخصوص

"چرم

درباره چرم مشهد

چرم مشهد بزرگترین تولید کننده محصولات چرمی در ایران است که یکی از اهداف مهم آن ایجاد اشتغال در کشور و دیگری حفظ ارزش افزوده صنعت چرم است. این برند حساسیت خاصی نسبت به تولید محصولات باکیفیت دارد و سعی دارد با تولید محصولات زیبا و باکیفیت با قیمت مناسب، رفاه حال مشتریان خود را فراهم کند. چرم مشهد نیز در سال 1392 از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان تولید کننده نمونه صنعتی انتخاب شده است. این برند در سال 1375 با مساحت 40000 متر مربع و زیر بنای 12000 مترمربع افتتاح شد و از آن سال به تولید انواع محصولات چرمی اعم از مانتو، پالتو، دستکش، کمربند، کیف و ... پرداخته است. /p>

"فروشگاه

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.